Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů – Bc. Igor Botlík
Bc. Igor Botlík
Master's thesis
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
The company value creation process and an its meaning for customer relationship management
Anotácia:
Hlavní náplní této diplomové práce je hledání invenčních řešení ze specifické oblasti marketingu, která se zaměřuje především na posilování hodnoty podniku. Tato aktivita zahrnuje řadu procesů, kterým je věnována patřičná pozornost. Základní fakta a principy jsou následně vysvětleny v teoretické části. Praktická část sumarizuje myšlenky získané studiem odborné literatury a rovněž zkušenosti z dlouholeté …viacAbstract:
The main purpose of this diploma thesis is to develop inventive solutions to increase corporate values using specific marketing strategies. The discourse contains several processes, which give appropriate attention to the matter. First, the theoretical section explains the basic principles. Then, the practical section summarizes the ideas and experience gained through studying the literature and years …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l6tts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile
Petr INDRA -
Corporate Identity
David Růna