Ing. Michal Král, MBA

Bakalářská práce

Marketing a volební úspěch

Marketing and electoral success
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na novou problematiku politického marketingu a blíže popisuje aktivity politických stran mimo hlavní volební období. V první části je vymezena teorie spojení marketingu a politologie. Velký důraz je kladen na marketingové metody využitelné v politice – politickou reklamu, marketingové vedení politické kampaně, negativní kampaň. Druhá část práce popisuje praktické spojení …více
Abstract:
This bachelor thesis is focusing on the new issue of political marketing, and describes in detail the activities of political parties outside the main election period. In the first part is defined the connection between marketing theory and political science. The main topics are marketing methods useful in politics - political advertising, marketing political campaign management, negative campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní