Analýza prostředků persvaze v reklamních textech časopisů Týden – Mgr. Veronika Muselíková
Mgr. Veronika Muselíková
Master's thesis
Analýza prostředků persvaze v reklamních textech časopisů Týden
Analysis of Persuasion Process in Advertisements Texts of Magazine Týden
Abstract:
Práce se věnuje analýze prostředků persvaze v reklamních textech časopisu Týden. Sleduje vybrané prostředky persvaze, které jsou v reklamních textech používány, a to z hlediska stylistiky. Mezi dvě hlavní pozorované jednotky patří slovesná osoba a číslo a výpovědi rozdělené podle komunikační funkce na výpovědi s funkcí oznamovací, výpovědi s funkcí tázací a výpovědi s funkcí rozkazovací (zvolací). …moreAbstract:
This work is attend to analysis of persuasion processes in advertising texts of magazine Týden. It concern about selected persuasion processes, which are in advertising texts used, in term of stylistics. Between two main observed units pertain subjekt and numer of verb and propositions divided belong communication functions. Second step is analysis mutual combinations and relations these levels and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z6dv0/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2007
- Supervisor: PhDr. Michal Křístek, M.Phil.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Humanities / Czech Language and Literature
Theses on a related topic
-
Tematická analýza odborného časopisu Informatorium 3-8 a jeho využívání učiteli mateřské školy
Martina MARCINIAKOVÁ -
Obsahová analýza Sociologického časopisu/Czech Sociological Review 2014-2018: Reprezentace sociálních problémů na stránkách hlavního českého sociologického periodika
Kunčický Kunčický -
Kvantitativní analýza interakcí telomerových proteinů
Pavla Šultesová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala