Analýza prostředků persvaze v reklamních textech časopisů Týden – Mgr. Veronika Muselíková
Mgr. Veronika Muselíková
Master's thesis
Analýza prostředků persvaze v reklamních textech časopisů Týden
Analysis of Persuasion Process in Advertisements Texts of Magazine Týden
Anotácia:
Práce se věnuje analýze prostředků persvaze v reklamních textech časopisu Týden. Sleduje vybrané prostředky persvaze, které jsou v reklamních textech používány, a to z hlediska stylistiky. Mezi dvě hlavní pozorované jednotky patří slovesná osoba a číslo a výpovědi rozdělené podle komunikační funkce na výpovědi s funkcí oznamovací, výpovědi s funkcí tázací a výpovědi s funkcí rozkazovací (zvolací). …viacAbstract:
This work is attend to analysis of persuasion processes in advertising texts of magazine Týden. It concern about selected persuasion processes, which are in advertising texts used, in term of stylistics. Between two main observed units pertain subjekt and numer of verb and propositions divided belong communication functions. Second step is analysis mutual combinations and relations these levels and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z6dv0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2007
- Vedúci: PhDr. Michal Křístek, M.Phil.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Humanities / Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Tematická analýza odborného časopisu Informatorium 3-8 a jeho využívání učiteli mateřské školy
Martina MARCINIAKOVÁ -
Obsahová analýza Sociologického časopisu/Czech Sociological Review 2014-2018: Reprezentace sociálních problémů na stránkách hlavního českého sociologického periodika
Kunčický Kunčický -
Kvantitativní analýza interakcí telomerových proteinů
Pavla Šultesová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala