Význam chování prodavačů při vytváření image firmy – Bc. Lenka Semenďáková
Bc. Lenka Semenďáková
Diplomová práce
Význam chování prodavačů při vytváření image firmy
Significance of Assistshops Behaviour at Company Image Creation
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na prodejní servis v luxusním obchodě. Hlavním tématem je chování prodejců a stálých klientů obchodu při prodejním servisu a jak obsluha prodejců ovlivňuje image firmy. Práce hodnotí dvě prodejní techniky „GREATER“ a „SIGNATURE“, kterými jsou prodejní asistenti vyškoleni. Smyslem práce je vyhodnocení a porovnání těchto technik. Zvolenou metodou pro získání potřebných informací …víceAbstract:
The thesis focuses on sales service in the luxury shop. The main issue is a sales assistant´s behaviour and regular customers to trade in service and sales staff as vendors influence the company. The thesis rates two sales techniques „GREATER“ and „SIGNATURE“, which are very important for training of sales assistants. The purpose of this thesis is to rate and compare these two techniques. The method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t3lr5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová