Bc. Lenka Semenďáková

Diplomová práce

Význam chování prodavačů při vytváření image firmy

Significance of Assistshops Behaviour at Company Image Creation
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na prodejní servis v luxusním obchodě. Hlavním tématem je chování prodejců a stálých klientů obchodu při prodejním servisu a jak obsluha prodejců ovlivňuje image firmy. Práce hodnotí dvě prodejní techniky „GREATER“ a „SIGNATURE“, kterými jsou prodejní asistenti vyškoleni. Smyslem práce je vyhodnocení a porovnání těchto technik. Zvolenou metodou pro získání potřebných informací …více
Abstract:
The thesis focuses on sales service in the luxury shop. The main issue is a sales assistant´s behaviour and regular customers to trade in service and sales staff as vendors influence the company. The thesis rates two sales techniques „GREATER“ and „SIGNATURE“, which are very important for training of sales assistants. The purpose of this thesis is to rate and compare these two techniques. The method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní