How to make english lessons more enjoyable for students with SLD – Mgr. Iva Všetíčková
Mgr. Iva Všetíčková
Bachelor's thesis
How to make english lessons more enjoyable for students with SLD
How to make english lessons more enjoyable for students with SLD
Abstract:
Při psaní této práce jsem se snažila hledat odpovědi na otázku, jak učinit hodiny angličtiny zábavnější pro děti se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsem se pokusila poskytnout hodnotná fakta týkající se specifických poruch učení a věnovala jsem také pozornost některým doporučeným metodologickým přístupům. A Protože jednou z nejzábavnějších aktivit nejen pro děti s SPU je hraní her …moreAbstract:
1. Anotace Všetíčková, Iva: Activities to make English lessons more enjoyable for students with specific learning difficulties. Bakalářská práce. Brno: MU, 2001 In this work I was trying to find answers to the question, how to make English lessons more enjoyable for students suffering specific learning difficulties. In the theoretical part I tried to provide some valuable facts on the specific learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bvncl/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2007
- Supervisor: PhDr. Helena Havlíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English
Theses on a related topic
-
Didactic Games for Teaching English Lexis
Tomáš Stříteský -
Games and Activities for English Pronunciation Practice in ESL online lessons
Radim Vávra -
The Role of Video Games in Alleviating Foreign Language Anxiety for Czech English Learners
Zuzana Görnerová -
Use of Tabletop Role-Playing Games for Communication in English Language
Vojtěch HLUBEK -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková