Eliška Chuchvalcová

Master's thesis

Implementace nového software podporujícího řízení vztahů se zákazníky

Implementation of a new software supporting customer relationship management
Abstract:
Cílem této práce je poskytnout manažerům komplexní metodiku pro implementaci softwaru, používaného pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Protože se jedná o činnost prováděnou jen občas, je metodika založena na teoretických poznatcích projektového řízení, kterému je věnována první část práce. Zohledněna jsou specifika nadnárodní farmaceutické firmy, ale řada poznatků je využitelná i ve společnostech …more
Abstract:
The main goal of this work is to provide managers with complex methodology for the implementation of software supporting customer relationship management. Because the activity is done only occasionally, the methodology is based on theoretical findings of project management which the first part focuses on. The specifics of the multinational company where the software implementation was provided were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2009
  • Supervisor: Lenka Švecová
  • Reader: Monika Horníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8120