Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku – Bc. Lucie Smetanová
Bc. Lucie Smetanová
Bachelor's thesis
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
SWOT analysis - the deciding instrument for enterprisse management
Anotácia:
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku. Toto téma jsem vypracovala za pomoci SWOT matice, analýz vnitřního a vnějšího prostředí, hodnocení strategické pozice a sestavením rozhodovacího procesu vybrané organizace. Pro analyzování vnitřního prostředí podniku jsem použila interní analýzu faktorů dle matice IFE a analýzu zdrojů specifických příležitostí …viacAbstract:
Abstract: The theme of this thesis is the SWOT method as a decision tool for company management. This theme was draw up by using the SWOT matrix analysis of internal and external environment, evaluation of the strategic position and by preparing a decision-making process of selected organization. I used internal factors analysis according to IFE matrix and resource analysis of specific opportunities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/d9b5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková