Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu – Lenka ZAJÍCOVÁ
Lenka ZAJÍCOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu
Factors influencing purchasing decision-making process when purchasing a mobile phone
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníka při koupi mobilního telefonu. Cílem této práce byla identifikace faktorů, které mají nejpodstatnější vliv na nákupní chování zákazníka. První část obsahuje teoretické pojetí daného tématu, ve kterém jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové k pochopení problematiky nákupního procesu. Pro zjištění hlavních faktorů …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with factors influencing decision-making process of the consumer when purchasing a mobile phone. The goal of this thesis was to identify factors that are the most influential for the purchasing manners of the customer. The first part includes theoretical concept of the topic, where we stated the basic terms, which are crucial for understanding the issues of the purchasing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJÍCOVÁ, Lenka. \textit{Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/jpnvrh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAJÍCOVÁ, Lenka. Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková