Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi – Lydie ŽŮRKOVÁ
Lydie ŽŮRKOVÁ
Bakalářská práce
Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi
The Theory of Multiple Intelligences and its Consequences for Educational Practice
Anotace:
Práce představuje teorii rozmanitých inteligencí Howarda Gardnera. V první kapitole se zabývá pojmem inteligence a základními přístupy k jejímu studiu. Věnuje se nezbytným předpokladům, za kterých může být určitá schopnost nebo dovednost nazvána inteligencí. Dále popisuje jednotlivé inteligence a představuje kritiku této teorie. Poslední kapitola nastiňuje možný dopad pro pedagogickou praxi a také …víceAbstract:
The thesis presents The Theory of Multiple Intelligences by Howard Gardner. In the first part, it deals with the concept of intelligence and basic approaches to its study. It also deals with necessary criteria for the term of intelligence. It is followed by description of the various intelligences and presents critique of the Theory. The last chapter summarizes its possible consequences for Educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010
Zveřejnit od: 30. 3. 2010
Identifikátor:
17130
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Bauman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽŮRKOVÁ, Lydie. \textit{Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/jq6nre/.
Jak správně citovat práci
ŽŮRKOVÁ, Lydie. Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání přístupů ke studiu sociální funkce rituálu u vybraných klasických a moderních evolucionistů
Terezie Dvořáčková -
Využití NGS technologií ke studiu sestřihu RNA
Pavla Zíková -
Polyfázický přístup ke studiu diverzity rozsivek
Jan KOLLÁR -
Přístupy studentů tělesné výchovy k učení a jejich postoje ke studiu na vysoké škole
Veronika ŠMÍDOVÁ -
Přístupy ke studiu regionální a lokální identity
Richard Bystřický -
Fakta o přístupu ke studiu mladých fotbalistů
Marek Heča -
Vztah mezi věkem a přístupem ke studiu u dálkových studentů vysokých škol
Silvie Vedralová -
Relační přístup ke studiu sociálních identit
Karel Musílek
Název
Vložil
Vloženo
Práva