Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Martin Pechar
Bc. Martin Pechar
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Anotace:
Práce popisuje pojmy integrovaná marketingová komunikace, komunikační nástroje, synergie a synergický efekt, co to vlastně synergický efekt je, co ho tvoří, jak se synergie projevují a realizují v plánech marketingové komunikace. Dále se tato práce zabývá integrovanou marketingovou komunikací společnosti BONAVITA spol. s r. o. Analyzuje využívané komunikační nástroje společnosti z hlediska vytvořených …víceAbstract:
The thesis describes the concepts of integrated marketing communication, communication tools, synergy and synergistic effect, what it actually synergistic effect is, what it consists of, how to display and realize synergies in marketing communication plans. Furthermore, this thesis deals with the integrated marketing communications company BONAVITA spol. s r. o. It analyzes the use of communication …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace komunikační nástroje synergický efekt synergie analýza podpora prodeje reklama přímý prodej public relations osobní prodej Integrated marketing communication communication tools synergistic effect synergy analysis sales promotion advertising direct marketing personal selling
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sfrln/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček