Aneta ČERNÁ

Bachelor's thesis

Komparace výukových metod čtení na 1. stupni speciálních škol se zaměřením na metodu SFUMATO

Comparison of educational reading methods for first through fifth graders of Czech special needs primary schools with focus on SFUMATO method.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je komparace výukových metod čtení na prvním stupni speciálních škol tzn. žáků se specifickými potřebami dle § 16 zákona č. 561/2004 Sb. Teoretická část se zabývá historií metod čtení zejména metodami analytickými, syntetickými, analyticko-syntetickými. Dále se zabývá současnými metodami čtení se zaměřením na metodu Sfumato. V neposlední řadě jsou také popsány klady …more
Abstract:
The subject of my bachelor's thesis is comparison of reading teaching methods in special primary schools i.e. students with specific needs according to §16 Act no. 561/2004 Sb. The theoretical part is focused on history of reading methods especially analytical methods, synthetical methods and analytical-synthetic methods. The next part is about contemporary reading methods focusing on Sfumato method …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martina Brhelová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERNÁ, Aneta. Komparace výukových metod čtení na 1. stupni speciálních škol se zaměřením na metodu SFUMATO. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention