Volný čas jako prostředek k realizaci – Anna MUSILOVÁ
Anna MUSILOVÁ
Bakalářská práce
Volný čas jako prostředek k realizaci
Free time as a way to realize
Anotace:
Má bakalářská práce na téma "Volný čas jako prostředek k realizaci", vychází z dlouhodobého projektu, ve kterém se zabývám ručními pracemi, jako je háčkování a pletení. V bakalářské práci se však snažím o jiný přístup, hlavně ze společenského hlediska. Zaměřila jsem svou pozornost na okolnosti týkající se mé volnočasové aktivity a právě na nich jsem položila základ své práce. Vycházím zejména z vlastních …víceAbstract:
The theme "Leisure as a means of implementation" of my bachelor´s thesis is based on a long-term project in which I deal with hand made, such as crocheting and knitting. In this work, however, I am attempting a different approach, especially from a social point of view. I focused my attention on the circumstances of my leisure activities and this thesis is based on those. I used my own experiences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak.malíř Ilja Bílek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUSILOVÁ, Anna. Volný čas jako prostředek k realizaci. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Design
Práce na příbuzné téma
-
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Kulturní rezistence ve veřejném prostoru
Katarina SANCHEZOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová