Metody computer vision pro rozpoznávání prvků grafického uživatelského rozhraní – Robert Sládek
Robert Sládek
Bachelor's thesis
Metody computer vision pro rozpoznávání prvků grafického uživatelského rozhraní
Computer vision methods to detect graphical user interface elements
Abstract:
Tato studie se zabývá metodami computer vision pro rozpoznávání prvků grafického uživatelského rozhraní (GUI). Přiblíží aktuální stav modelů, jenž jsou schopny detekovat prvku GUI a představí jednotlivé metody computer vision pro detekci prvků. Hlavním cílem této práce je vytvoření modelu, jenž bude schopen identifikovat a klasifikovat jednotlivé prvky GUI. Bude provedena analýza současného stavu …moreAbstract:
This study investigates computer vision methods for graphical user interface (GUI) feature recognition. It reviews the current state of the art of models that can detect GUI elements and introduces different computer vision methods for element detection. The main objective of this work is to develop a model that can identify and classifying GUI elements. An analysis of the current state of computer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Jan Masner, Ph.D.
- Reader: Vojtěch Mikeš, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLÁDEK, Robert. \textit{Metody computer vision pro rozpoznávání prvků grafického uživatelského rozhraní}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/js46jr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Theses on a related topic
-
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec -
Grafické uživatelské rozhraní pro syslog-ng
Jakub Mojto -
Grafické uživatelské rozhraní pro OpenSim plug-in automatického generování svalových vláken
Tomáš KMENT -
Grafické uživatelské rozhraní pro systém správy verzí Git
Jaroslav VEČEŘA -
Grafické uživatelské rozhraní pro správu konfigurací systému Ansible
Václav Jochim -
Grafické uživatelské rozhraní pro embedded aplikace
Peter Bránecký -
Grafické uživatelské rozhraní rekonfigurovatelného zpětného překladače
Jiří Jánský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights