Polina Rachkova

Bachelor's thesis

English as a marketing tool in a non-English speaking environment - a case study of Ikea

Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and define the role of English language as a marketing tool in non-English speaking environments, with a specific focus on the case study of Ikea. Aims: 1. To evaluate the effectiveness of English as a marketing tool for Ikea in non-English speaking environments. 2. To identify the linguistic and cultural barriers that Ikea faces when using English as …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
  • Reader: Kristýna Dobiášová, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses jtnizf jtnizf/2
16/3/2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.