Návrh efektivního komunikačního mixu konkrétního produktu – Ing. Sára Maletičová
Ing. Sára Maletičová
Diplomová práce
Návrh efektivního komunikačního mixu konkrétního produktu
A proposal for an effective communications mix of a selected product
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů – Úvodu, Teoretické části, Praktické časti a Závěru. V Úvodu jsou popsány její cíle a nastíněny metody, prostřednictvím kterých má být těchto cílů dosaženo. Hlavním cílem této diplomové práce bylo, na základě provedené analýzy nástrojů a prostředků komunikace v rámci marketingového mixu ve společnosti Delta Light Czech, zhodnocení situace a na …víceAbstract:
This graduation thesis comprises of 4 base parts – Introduction, Theoretical section, Methodological section and finally the Conclusion. In the Introduction are described thesis objectives and also outlined methods, which will lead to achiving these objectives. Main objective of this graduation thesis was on the basis of marketing mix analysis made (in company Delta Light Czech) to review state of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wfdy0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Dominika Kozlovská -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Marketingový mix a jeho využití v malých a středních firmách
Nikol Palasová -
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
Miroslava KOZÁKOVÁ -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Filip Malý -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek