Šimon Weiss
Bachelor's thesis
Politický marketing
Political marketing - Proposal for a communication strategy for the Green Party
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace politických stran. V práci jsou v teoretické části popsané základní teorie marketingu a politické komunikace. Praktická část je zaměřená na komunikaci stran v českém prostředí a návrh komunikačních řešeních pro Stranu zelených na rok 2021.Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing communications of political parties. The theoretical part of the thesis describes the basic theories of marketing and political communication. The practical part is focused on the communication of the parties in the Czech environment and the design of communication solutions for the government party named Strana zelených.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová