Nikita Tcyrkin

Bakalářská práce

Uvedení nového produktu na zahraniční trh

Introduction of a new product to the foreign market
Anotace:
Cílem práce je analyzovat ma rketingovou strategii společnosti Kofola ČeskoSlovensko a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou strategii pro vstup na ruský trh . V praktické části byly provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a byl o proveden o dotaz kovaní
Abstract:
The aim of the work is to analyze the marketing strategy of the company KofolaCzechoslovakia and based on the results to propose a new marketing strategy forentering the Russian market In the practical part, analyzes of the external and internalenvironment of the company were performed and questioning was performed
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.