Analýza marketingové komunikace zapsaného spolku Rainbow run, z. s. – David ŠVEHLA
David ŠVEHLA
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace zapsaného spolku Rainbow run, z. s.
Analysis of the Marketing Communication registered association Rainbow run, z.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy RainbowRun, která každoročně pořádá běžecké závody. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů související s marketingovou komunikací. V praktické části je teorie převedena na aktuální situaci firmy RainbowRun. Výzkum zahrnuje výsledky z dotazníkového šetření a také následnou SWOT analýzu …víceAbstract:
The goal of the bachelor's thesis is to analyze marketing communication of the company RainbowRun, which annually organizes running races. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains an explanation of concepts related to marketing communication. In the practical part, the theory is transferred to the current situation of RainbowRun. The research includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVEHLA, David. Analýza marketingové komunikace zapsaného spolku Rainbow run, z. s.. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková