Inkluzivní vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy – Bc. Lucie Kubrychtová
Bc. Lucie Kubrychtová
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy
Inclusive education of children with a different mother tongue at the first stage of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem inkluzivního vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit názor pedagogů na vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy. Teoretická část se zabývá migrací, inkluzivním vzděláváním, jeho legislativní úpravou, charakteristikou dítěte s odlišným mateřským jazykem …víceAbstract:
The thesis deals with the process of inclusive education of children with a different mother tongue at the first stage of primary school. The main aim of the thesis is to find out the opinion of teachers on the education of children with a different mother tongue at the first stage of primary school. The theoretical part deals with migration, inclusive education, its legislative regulation, the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Myslivec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubrychtová, Lucie. Inkluzivní vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni základní školy. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Resocializační pedagogika / Resocializační pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Inkluze dívky s Aspergerovým syndromem na běžnou základní školu
Veronika Strmisková -
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením do běžné základní školy
Petra Vlčková -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina -
Role speciálního pedagoga na základní škole v procesu inkluze.
Kateřina OBŠILOVÁ -
Sociometrický profil třídy 2. stupně v procesu inkluze na základní škole
Michaela CHLEBUŠOVÁ