Bariéry inkluzivního vzdělávání v současné praxi v základních školách – Nathalia IFANDISOVÁ
Nathalia IFANDISOVÁ
Master's thesis
Bariéry inkluzivního vzdělávání v současné praxi v základních školách
Barriers to inclusive education in the present practice at elementary schools
Abstract:
Diplomová práce se věnuje bariérám inkluzivního vzdělávání v současné praxi na běžných základních školách. Teoretická část zahrnuje vymezení pojmů integrace a inkluze, vývoj postojů společnosti k osobám s postižením a také legislativní ukotvení. Vysvětluje definici žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (dále SVP) a jeho proces vzdělávání. Uvádí vzájemnou spolupráci členů školního poradenského …moreAbstract:
The Master's thesis focuses on the barriers of inclusive education in current practice in regular primary schools. The theoretical part includes defining the terms integration and inclusion, the development of society's attitudes towards people with disabilities, as well as legislative anchoring. It explains the definition of a learner with special educational needs (further SEN) and his educational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
IFANDISOVÁ, Nathalia. Bariéry inkluzivního vzdělávání v současné praxi v základních školách. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ