Firemní online komunikace na sociálních sítích – Bc. Jakub Marek
Bc. Jakub Marek
Diplomová práce
Firemní online komunikace na sociálních sítích
Online business communication on social networks
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na online komunikaci a sociální CRM bankovních institucí na sociální síti Facebook s kladeným důrazem na analýzu sentimentu. Cílem je charakterizovat komunikaci vybraného sektoru firem a následné reakce uživatelů a také s pomocí analýzy identifikovat vzory v komunikaci mezi firmami a obecenstvem. Na vzorku 20 vybraných bank ze žebříčku S&P Global je analyzována hladina sentimentu …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on online communication and social CRM of banking institutions on the social network Facebook with emphasis on sentiment analysis. The aim is to characterize the communication of the selected sector of companies and subsequent reactions of users and also with the help of analysis to identify patterns in communication between companies and the audience. The sample of 20 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6312
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Vliv pozornosti investorů na sektor komunikačních služeb
Petra Šmídová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
6. 6. 2020