Herecké zkoušky v současném českém filmu – Šimon Štefanides
Šimon Štefanides
Bakalářská práce
Herecké zkoušky v současném českém filmu
Rehearsing with Actors in Contemporary Czech Cinema
Anotace:
Bakalářská práce se v první části zabývá jednotlivými základními a nejčastěji užívanými metodami hereckých zkoušek v období preprodukce audiovizuálního díla, které jsou běžně užívány jak v českém, tak i světovém filmu. V druhém a rozsáhlejším oddílu prezentuje postoje a názory dvaceti vyzpovídaných současných českých filmových a televizních režisérů na dané téma a konkrétně popisuje jejich postupy …víceAbstract:
This bachelor’s thesis firstly focuses on the basic acting rehearsal methods often used in Czech and world cinema. Next are presented the attitudes and opinions of nineteen interviewed contemporary Czech film and TV directors on rehearsals, which tangibly describes their work procedures during the phase between the last day of casting and the first day of shooting. Comparing and evaluating of these …víceKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
filmové herectvíKlíčová slova
práce producentaKlíčová slova
práce s hercemKlíčová slova
práce režiséraKlíčová slova
filmoví režiséři
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/12797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2018
- Vedoucí: Radim ŠPAČEK
- Oponent: Kristýna Michaličková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
Obraz evropské kinematografie v programu českých televizí. Obraz evropské kinematografie ve Filmovém klubu České televize.
Jana ŠNEBERGEROVÁ -
Přísně utajená komunikace. Česká kinematografie a cenzura, případ Filmového studia Barrandov v letech 1962-1970.
Lukáš Skupa -
Systém podpory Státního fondu kinematografie na výrobu českých celovečerních hraných filmů
Michaela Letochová -
Vztah Čechů a Němců v protektorátu pohledem české kinematografie s ohledem na didaktické využití vybraných motivů
Jakub Vít -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Filmová dramaturgie postnormalizační kinematografie
Andrea PRIMUSOVÁ -
Instrumentální politizace dějin: Případ soudobé české kinematografie
Kateřina OPATRNÁ -
Česká kinematografie v letech 1938-1948 a Miloš Havel
Jana Koželová