Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy – Bc. Lenka Weberová
Bc. Lenka Weberová
Bakalářská práce
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou audiovizuální reklamy, především jejím využitím pro offline a online média. Práce popisuje vývoj tohoto médiatypu od jeho vzniku do současnosti, a jeho využití v marketingové komunikaci. Dále práce obsahuje seznámení se s nástrojem Google Analytics. Praktická část práce analyzuje marketingovou komunikaci internetového obchodu Bezedná miska. Na základě vyhodnocení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the area of audiovisual advertising, mainly by the utilization for the offline and online media. The thesis describes the development of this mediatype since its foundnation till the present and its utilization for marketing communication. The thesis contains the Google Analytics itroduction too. Practical part of the thesis analyzes marketing communication of the e-shop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/olw6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova