Bc. Lenka Weberová

Bakalářská práce

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou audiovizuální reklamy, především jejím využitím pro offline a online média. Práce popisuje vývoj tohoto médiatypu od jeho vzniku do současnosti, a jeho využití v marketingové komunikaci. Dále práce obsahuje seznámení se s nástrojem Google Analytics. Praktická část práce analyzuje marketingovou komunikaci internetového obchodu Bezedná miska. Na základě vyhodnocení …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the area of audiovisual advertising, mainly by the utilization for the offline and online media. The thesis describes the development of this mediatype since its foundnation till the present and its utilization for marketing communication. The thesis contains the Google Analytics itroduction too. Practical part of the thesis analyzes marketing communication of the e-shop …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní