Bc. Lenka Weberová

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou audiovizuální reklamy, především jejím využitím pro offline a online média. Práce popisuje vývoj tohoto médiatypu od jeho vzniku do současnosti, a jeho využití v marketingové komunikaci. Dále práce obsahuje seznámení se s nástrojem Google Analytics. Praktická část práce analyzuje marketingovou komunikaci internetového obchodu Bezedná miska. Na základě vyhodnocení …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the area of audiovisual advertising, mainly by the utilization for the offline and online media. The thesis describes the development of this mediatype since its foundnation till the present and its utilization for marketing communication. The thesis contains the Google Analytics itroduction too. Practical part of the thesis analyzes marketing communication of the e-shop …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní