Bc. Lenka Weberová
Bachelor's thesis
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou audiovizuální reklamy, především jejím využitím pro offline a online média. Práce popisuje vývoj tohoto médiatypu od jeho vzniku do současnosti, a jeho využití v marketingové komunikaci. Dále práce obsahuje seznámení se s nástrojem Google Analytics. Praktická část práce analyzuje marketingovou komunikaci internetového obchodu Bezedná miska. Na základě vyhodnocení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the area of audiovisual advertising, mainly by the utilization for the offline and online media. The thesis describes the development of this mediatype since its foundnation till the present and its utilization for marketing communication. The thesis contains the Google Analytics itroduction too. Practical part of the thesis analyzes marketing communication of the e-shop …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/olw6b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Martina Švecová, MSc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva