Projekt externích obchodních zástupců v retailové společnosti se zaměřením na oblast B2B v ČR a SK – Ondřej Minář
Ondřej Minář
Bakalářská práce
Projekt externích obchodních zástupců v retailové společnosti se zaměřením na oblast B2B v ČR a SK
External sales representatives project in a retail company with focus on B2B in Czech and Slovak Republic
Anotace:
Předmětem práce je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická část pojednává o vymezení základních pojmů marketingu, nástrojích marketingového mixu a situační analyze prostředí. Analytická část zkoumá současný marketingový mix společnosti OKAY s.r.o. a obsahuje vnitřní i vnější analýzy prostředí společnosti a průzkum trhu. Na základě výstupů analýzy je ve třetí části navržen …víceAbstract:
Objective of the thesis is an analysis of current marketing mix of a chosen company. Theoretical part deals with defining basic concepts of marketing, tools of marketing mix and market situation analysis. Analytical part investigates current marketing mix of the company OKAY s.r.o. and includes internal and external analysis of company’s environment and market research. Third part is based on outputs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Jiří Urbánek, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINÁŘ, Ondřej. \textit{Projekt externích obchodních zástupců v~retailové společnosti se zaměřením na oblast B2B v~ČR a~SK}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/jw03bp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Produktový mix Českých drah, a.s.
Martin Kopřiva -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
Marketingový mix vybrané firmy
Lenka Nožičková -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Marketing neziskového sektoru
Aneta Soukupová -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích