Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky – František Kopal
František Kopal
Bachelor's thesis
Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky
Using new media in marketing communication by small business tradesmen
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání nových médií drobnými živnostníky z oboru řezníků a uzenářů. Součástí práce je průzkum vybraných společností. Cílem práce je pak na základě průzkumu vytvořit návrh podpory prodeje pomocí marketingových nástrojů pro malé podniky, zabývajícími se zpracováním a prodejem masa a produktů masné výroby.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of new media by small tradesmen in the field of butchers and sausage manufacturers. Part of the work is a survey of selected companies. The aim of the work is based on a survey of the proposal of sales support using marketing tools for small businesses, dealing with the processing and sale of meat and meat products.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/wa0t1/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPAL, František. \textit{Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/jw6v6f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Andrea Machciniková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia