Bc. Lenka ŠUSTROVÁ

Master's thesis

Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain

Corporate Identity of Prezzo Restaurant Chain
Abstract:
Master?s thesis describes and examines corporate identity of British restaurant chain Prez-zo. Analytical part is based on qualitative and quantitative data collection. Qualitative data are collected using method of interview with main shareholder and CEO of the company. Quantitative data are gathered using method of on line questionnaires. The results from analytical part are used for a considered …more
Abstract:
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou corporate identity britského restauračního řetězce Prezzo. Analytická část je zpracována na základě sběru kvalitativních a kvantitativních dat. Kvalitativní data jsou získána rozhovorem s majitelem a CEO společnosti a kvantitativní data on line dotazníkovým šetřením. Na základě výstupů z analytické části je připraven návrh na zlepšení současné corporate …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radoslav Štefánek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠUSTROVÁ, Lenka. Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe