Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain – Bc. Lenka ŠUSTROVÁ
Bc. Lenka ŠUSTROVÁ
Master's thesis
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Corporate Identity of Prezzo Restaurant Chain
Abstract:
Master?s thesis describes and examines corporate identity of British restaurant chain Prez-zo. Analytical part is based on qualitative and quantitative data collection. Qualitative data are collected using method of interview with main shareholder and CEO of the company. Quantitative data are gathered using method of on line questionnaires. The results from analytical part are used for a considered …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou corporate identity britského restauračního řetězce Prezzo. Analytická část je zpracována na základě sběru kvalitativních a kvantitativních dat. Kvalitativní data jsou získána rozhovorem s majitelem a CEO společnosti a kvantitativní data on line dotazníkovým šetřením. Na základě výstupů z analytické části je připraven návrh na zlepšení současné corporate …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUSTROVÁ, Lenka. Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vstup technologického produktu na trh v České republice v restaurační sféře
Kateřina Navrátilová -
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Tereza Splítková -
Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Jana Mazánková -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Výzkum spokojenosti zákazníků vybraného restauračního zařízení
Alena Kočířová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate identity dětského kadeřnictví
Aneta Botková