Analýza postojů k reklamě na sociálních sítích v Rusku – Irina Zharkova
Irina Zharkova
Bakalářská práce
Analýza postojů k reklamě na sociálních sítích v Rusku
Attitudes Analysis to Advertising on Social Networks in Russia
Anotace:
Tématem bakalářské práce a zároveň i cílem je Analýza postojů k reklamě na sociálních sítích v Rusku. Práce je konkrétně zaměřená na reklamu, která se vyskytuje na sociální síti Instagram a ruské sociální síti VKontakte. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněna teoretická východiska reklamy na sociálních sítích, její druhy, psychologie reklamy, a …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis and its aim is the Attitude analysis to advertising on social networks in Russia. The work is specifically focused on advertising that occurs on the social network Instagram and the Russian social network VKontakte. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the theoretical basis of advertising on social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Jana Hodulová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internet Marketing
Kamil Koštiál