Analýza marketingové komunikace konzultantské společnosti Image Lab s.r.o. – Kateřina Kalendová
Kateřina Kalendová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace konzultantské společnosti Image Lab s.r.o.
Analysis of the marketing communication of Image Lab s.r.o. company
Anotace:
Firemnímu vzdělávání a poradenské činnosti se v dnešní době věnuje mnoho společností. Je to oblast velmi lukrativní pro podnikání, a také proto se vyznačuje velkou konkurencí. Právě v tomto oboru, vzhledem k tomu, že se jedná o služby, nehmatatelné produkty, nemožné vyzkoušet, hraje obrovskou roli právě marketing. Komunikace se zákazníkem a stálý kontakt s ním se stává klíčovým. V práci byla provedena …víceAbstract:
Many companies nowadays apply themselves to company trainings and consulting. It is a very profitable field for enetrprise and that is also why there is such a huge competition. Because the product is services, which are intouchable, impossible to test, it is more about good marketing.Communication with customer and continual contact with him is essential. In the thesis there was realised and assignemet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19495
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Rak
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Partner Communication and Satisfaction in Homosexual Relationships: A Qualitative Analysis
Adrian Fontaine -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný