Kateřina Kalendová

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace konzultantské společnosti Image Lab s.r.o.

Analysis of the marketing communication of Image Lab s.r.o. company
Anotace:
Firemnímu vzdělávání a poradenské činnosti se v dnešní době věnuje mnoho společností. Je to oblast velmi lukrativní pro podnikání, a také proto se vyznačuje velkou konkurencí. Právě v tomto oboru, vzhledem k tomu, že se jedná o služby, nehmatatelné produkty, nemožné vyzkoušet, hraje obrovskou roli právě marketing. Komunikace se zákazníkem a stálý kontakt s ním se stává klíčovým. V práci byla provedena …více
Abstract:
Many companies nowadays apply themselves to company trainings and consulting. It is a very profitable field for enetrprise and that is also why there is such a huge competition. Because the product is services, which are intouchable, impossible to test, it is more about good marketing.Communication with customer and continual contact with him is essential. In the thesis there was realised and assignemet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ondřej Rak

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19495