Bc. Nikola Karasová

Diplomová práce

Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra

Anotace:
Cílem této diplomové práce je stanovení optimální marketingové strategie pro nově vznikající vysokoškolské Karierní centrum, a to na základě analýzy dat získaných prostřednictvím marketingového výzkumu u cílového segmentu. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticko-metodologickou a aplikační část. Pomocí metod pozorování, dotazování, analýzy sociálních sítí a webových stránek a dotazníkového …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the optimal marketing strategy for the newly emerging university Career Center, based on the analysis of data obtained through marketing research in the target segment. The work is divided into two parts, namely the theoretical-methodological and application part. The established research questions were answered using methods of observation, questioning, analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích