Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra – Bc. Nikola Karasová
Bc. Nikola Karasová
Diplomová práce
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Anotace:
Cílem této diplomové práce je stanovení optimální marketingové strategie pro nově vznikající vysokoškolské Karierní centrum, a to na základě analýzy dat získaných prostřednictvím marketingového výzkumu u cílového segmentu. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticko-metodologickou a aplikační část. Pomocí metod pozorování, dotazování, analýzy sociálních sítí a webových stránek a dotazníkového …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the optimal marketing strategy for the newly emerging university Career Center, based on the analysis of data obtained through marketing research in the target segment. The work is divided into two parts, namely the theoretical-methodological and application part. The established research questions were answered using methods of observation, questioning, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xf5y3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARASOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/jxh8ip/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky
Anastasiya Zubok -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková