Využití dídaktických her ve výuce anglického jazyka teenagerů – Bc. Kristýna Formánková
Bc. Kristýna Formánková
Diplomová práce
Využití dídaktických her ve výuce anglického jazyka teenagerů
The use of didactic games in teaching English to teenagers
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využívání didaktických her v hodinách anglického jazyka teenagerů. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část empirickou. Teoretická část se zabývá pojmem hra, její definicí, principy, znaky, klasifikací a výhodami a nevýhodami, které nabízí. Dále se soustřeďuje na hru jako na prostředek motivace ve výuce a zabývá se jejím zařazením do systému výukových …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of using didactic games in teaching English to teenagers. The thesis consists of two main parts, theoretical and empirical. The theoretical part deals with the concept of a game, with its definition, principles, features, classification and advantages and disadvantages of using it in the educational process. It also focuses on the game as a motivating learning tool …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nw1jf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ