Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice – Bc. Aneta Vincentová
Bc. Aneta Vincentová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
Proposal of Marketing Strategy of Company Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané firmy. Jedná se o firmu Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice. V teoretické části je představen strategický marketing, jeho postupové kroky a typologie strategií. V praktické části je provedena marketingová situační analýza ve firmě na základě sekundárního výzkumu včetně primárního výzkumu oslovujícího zákazníky firmy. Výstupem bude návrh …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is the design of a marketing strategy of a selected company. The company is called Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice. The theoretical part introduces strategic marketing, its progress steps and the typology of strategies. In the practical part is realized marketing situational analysis in the company based on secondary research, including primary research addressed to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/m2b9f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VINCENTOVÁ, Aneta. \textit{Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/jyrlmx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor