Bc. Aneta Vincentová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice

Proposal of Marketing Strategy of Company Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané firmy. Jedná se o firmu Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice. V teoretické části je představen strategický marketing, jeho postupové kroky a typologie strategií. V praktické části je provedena marketingová situační analýza ve firmě na základě sekundárního výzkumu včetně primárního výzkumu oslovujícího zákazníky firmy. Výstupem bude návrh …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is the design of a marketing strategy of a selected company. The company is called Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice. The theoretical part introduces strategic marketing, its progress steps and the typology of strategies. In the practical part is realized marketing situational analysis in the company based on secondary research, including primary research addressed to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné