Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice – Bc. Aneta Vincentová
Bc. Aneta Vincentová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
Proposal of Marketing Strategy of Company Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané firmy. Jedná se o firmu Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice. V teoretické části je představen strategický marketing, jeho postupové kroky a typologie strategií. V praktické části je provedena marketingová situační analýza ve firmě na základě sekundárního výzkumu včetně primárního výzkumu oslovujícího zákazníky firmy. Výstupem bude návrh …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is the design of a marketing strategy of a selected company. The company is called Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice. The theoretical part introduces strategic marketing, its progress steps and the typology of strategies. In the practical part is realized marketing situational analysis in the company based on secondary research, including primary research addressed to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/m2b9f/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VINCENTOVÁ, Aneta. \textit{Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/jyrlmx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor