Matouš Volke
Bachelor's thesis
Aktuální trendy v event marketingu
Current trends in event marketing
Anotácia:
Tato práce se zabývá event marketingem a trendy, které jsou v tomto směru aktuální. Teoretická část práce je věnována charakteristice základních pojmů, interakci nástroje s dalšími nástroji marketingové komunikace, typologii podle několika českých i zahraničních autorů a procesu plánování, realizace a vyhodnocení eventů. Primárním cílem práce je na základě poznatků ze studia současné literatury z oblasti …viacAbstract:
The thesis focuses on event marketing and current trends in this area. The theoretical part is dedicated to the characteristics of basic terms, interaction of this tool with other marketing communication tools, typology that was compiled by several Czech and foreign authors and the process of planning, realization and evaluation of events. The main objective of the practical part is to create a structure …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Lutfia Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Andrea Doleželová -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz