Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov – Matej Turzák
Matej Turzák
Bakalářská práce
Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov
Vhodné nástroje marketingové komunikace orientované na senioři
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingové komunikace zaměřené na seniory. Hlavním cílem je identifikovat vhodné nástroje marketingové komunikace, které by firmy mohly v rámci své marketingové komunikace využít při oslovení tohoto specifického segmentu zákazníků.Abstract:
Bachelor thesis is dedicated on evaluation of marketing communication tools focused on seniors. The primary purpose of the bachelor thesis is to identify suitable marketing communication tools that companies would apply at addressing this particular segment of customers within their marketing communication framework.Abstract:
Bakalárska práca sa venuje zhodnoteniu jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie zameranej na seniorov. Hlavným cieľom je identifikovať vhodné nástroje marketingovej komunikácie, ktoré by firmy mohli v rámci svojej marketingovej komunikácie využiť pri oslovení tohto špecifického segmentu zákazníkov.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TURZÁK, Matej. \textit{Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov} [online].
Brno, 2017 [cit. 2021-01-26]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/jyv3kp/>.
Bakalářská práce.
Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta.
Vedoucí práce doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Monika Nosáľová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová
Název
Vložil
Vloženo
Práva