Marketingová komunikace vybraných pražských nemocnic – Ing. Kristýna Loudová
Ing. Kristýna Loudová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraných pražských nemocnic
Marketing Communication of selected Prague Hospitals
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných zdravotnických zařízení. V teoretické části je proveden rozbor odborné literatury, která se vztahuje k marketingu a marketingové komunikaci. Krátce je zde také představen sektro zdravotnictví. V praktické části se nachází analýza marketingové komunikace čtyř pražských nemocnic (Všeobecné fakultní nemocnice Praha, Fakultní Thomayerovy …moreAbstract:
This thesis deals with the promotion of selected health organization. The theoretical part analyzed literature that relates to marketing and marketing communications. In short, there is also introduced health sector. The practical part is marketing communication analysis of four public hospitals in Prague (Všeobecna fakultní nemocnice Praha, Fakultní Thomayerova nemocnice s poliklinikou, Fakultní nemocnice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/huo6d/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta