Bc. Martina Zelinková

Master's thesis

Celebrity endorsement v marketingu sociálních sítí

Celebrity endorsement in Social networks marketing
Abstract:
Téma diplomové práce představuje využití nástroje celebrity endorsement v marketingu sociálních sítí a snahu o interpretaci způsobů zapojování celebrit do online komunit vytvořených v rámci zavedených platforem. Důraz je kladen na společnosti a jednotlivce, pro které je internet ve 21. století základnou komunikace. Hlavním cílem práce je v kontextu moderních informačních technologií ověřit vliv známých …more
Abstract:
The theme of this diploma thesis introduces using of celebrity endorsement as a tool in Social networks marketing and an effort for interpretation of methods in connecting celebrities to online communities created under the terms of established platforms. It puts emphasis on companies and individuals for which the internet in 21st century is a base of communication. The main aim of thesis is to verify …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní