Analýza a rozvoj komunikační schopnosti dětí s poruchami autistického spektra – Mgr. Kateřina Juklová
Mgr. Kateřina Juklová
Bakalářská práce
Analýza a rozvoj komunikační schopnosti dětí s poruchami autistického spektra
Analysis and development of communication skill of children with autism spectrum disorders
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza a rozvoj komunikační schopnosti dětí s poruchami autistického spektra. Práce je tvořena částí teoretickou a praktickou. První kapitola se věnuje vymezení problematiky pervazivních vývojových poruch, specifikům v oblasti komunikace a systémy AAK. Praktická část práce je tvořena dvěma částmi. Teoretická část výzkumu je věnována překladu francouzské publikace a empirická …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis and the development of communication skill of the children with autism spectrum disorders. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The first chapter deals with the definition of the problems of the pervasive developmental disorders, the specifics of the communication and the systems of AAC. The practical part of the thesis has two parts. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rtehr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole
Veronika Huková -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Rozvoj alternativní komunikace u žáků s poruchou autistického spektra
Jana Vostrčilová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem
Petra Ševčíková