Pohybová hra a dětský folklorní projev na Podluží – Bc. Kateřina Zugárková
Bc. Kateřina Zugárková
Bachelor's thesis
Pohybová hra a dětský folklorní projev na Podluží
Motion game and children's folklore speech in Podluží
Abstract:
Bakalářská práce „Pohybová hra a dětský folklórní projev na Podluží“ pojednává o podporování pohybové aktivity předškolních dětí pomocí lidových tradic. Zabývá se především pohybovými a tanečními hrami dětí na Podluží.Abstract:
Bachelor work ,,Motion game and children's folklore speech in Podluží" treat about supporting motion activity preschool childrens with help of folk traditions from Podluží. This work primarily occupy motion and dance games of children in Podluží.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/py255/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Marek Trávníček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Technologie motion capture a její využití v umění a populární kultuře
Helena Strachoňová -
Srovnání pohybové aktivity dobrovolníků během SP v biatlonu s aktivitou jejich běžného dne
Ondřej Kratochvíl -
Pohybová aktivita jako preventivní faktor ovlivňující průběh těhotenství, porodu a šestinedělí
Aneta Jarůšková -
Pohybová aktivita a svalová zdatnost žáků 1. stupně základní školy v době postcovidové
Alena Haitlová -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
English language course for preschool children
Petra Humlíčková -
Storytelling in preschool EFL classes
Monika Procházková -
Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age
Eva ODVÁRKOVÁ