Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program) – Mgr. Petra HOFMAN
Mgr. Petra HOFMAN
Bakalářská práce
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)
Analysis of the loyalty program in business company Telefónica (O2 Benefit program)
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování …víceAbstract:
This Bachelors thesis address the loyalty program Benefit, of the Telefonica O2 Czech Republic a.s., respectively of its former legal entity, company Eurotel Praha spol s r.o. The aim of my Bachelors thesis was to identify whether such a loyalty program can be a supporting strategic marketing sales tool, which would be capable of not only keeping the existing customer, but also influencing his behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOFMAN, Petra. \textit{Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/k08m7a/.
Jak správně citovat práci
HOFMAN, Petra. Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2027
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako marketingový nástroj
Jiří Brych -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
Kateřina Hálová -
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace vybraných společností v českém retailu
Veronika Syrůčková -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Natalia Demokhina -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Martina Skočdopolová