Mgr. Petra HOFMAN

Bakalářská práce

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)

Analysis of the loyalty program in business company Telefónica (O2 Benefit program)
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování …více
Abstract:
This Bachelors thesis address the loyalty program Benefit, of the Telefonica O2 Czech Republic a.s., respectively of its former legal entity, company Eurotel Praha spol s r.o. The aim of my Bachelors thesis was to identify whether such a loyalty program can be a supporting strategic marketing sales tool, which would be capable of not only keeping the existing customer, but also influencing his behavior …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4850

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOFMAN, Petra. Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2027

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.