Markéta HAMPLOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové řízení města Česká Kamenice

Marketing management of the town Ceska Kamenice
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingové řízení města Česká Kamenice" se zabývá využitím městského marketingu jakožto procesu plánování a souhrnu aktivit vedoucím k úspěšnému rozvoji města. Jejím cílem je zhodnocení marketingového řízení a využívání marketingových nástrojů ve městě Česká Kamenice. Práce je rozčleněna na tři tematické celky. První dvě kapitoly jsou podloženy odbornou literaturou. V úvodní části …více
Abstract:
Bachelor thesis "Marketing management of the town Ceska Kamenice" deals with the application such as marketing planning process and acvities towards to the successful development of the city. The aim is to evaluate marketing management and application marketing tools Ceska Kamenice town. The thesis is divided into three thematic units. The first two chapters are based on professional literature. First …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAMPLOVÁ, Markéta. Marketingové řízení města Česká Kamenice. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj