Ing. David Sobotka

Bachelor's thesis

Úspěšná podpora prodeje, spotřebitelské soutěže

Successful sales support, consumer competitions
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou úspěšné podpory prodeje v B2C segmentu, konkrétně v oblasti místa nákupu (in-store) s dalším zaměřením na spotřebitelské soutěže. Teoretická část mé práce shrnuje úvod do marketingu a základní marketingové praktiky. Soustředím se na představení jednotlivých nástrojů využívaných v podlinkové marketingové komunikaci a samotné metody a techniky podpory …more
Abstract:
My Bachelor Thesis deals with the issue of a successful sales support in the B2C segment, specifically focusing on the place of purchase (in-store) and also on consumer competitions. An introduction to marketing and basic marketing practices are summarized in the theoretical part of my thesis. I focused on the individual tools used in the below-the-line marketing communication and the single sales …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní