Úspěšná podpora prodeje, spotřebitelské soutěže – Ing. David Sobotka
Ing. David Sobotka
Bachelor's thesis
Úspěšná podpora prodeje, spotřebitelské soutěže
Successful sales support, consumer competitions
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou úspěšné podpory prodeje v B2C segmentu, konkrétně v oblasti místa nákupu (in-store) s dalším zaměřením na spotřebitelské soutěže. Teoretická část mé práce shrnuje úvod do marketingu a základní marketingové praktiky. Soustředím se na představení jednotlivých nástrojů využívaných v podlinkové marketingové komunikaci a samotné metody a techniky podpory …viacAbstract:
My Bachelor Thesis deals with the issue of a successful sales support in the B2C segment, specifically focusing on the place of purchase (in-store) and also on consumer competitions. An introduction to marketing and basic marketing practices are summarized in the theoretical part of my thesis. I focused on the individual tools used in the below-the-line marketing communication and the single sales …viacKľúčové slová
Klíčová slova Marketingový mix produkt cena distribuce propagace cílová skupina podlinková marketingová komunikace podpora prodeje spotřebitelská soutěž místo prodeje. Keywords Marketing mix Product Price Place Promotion Target group Bellow the line marketing communication Sales support Consumer promotion In-store.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ee9zz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková