Projekt rozvoje kulinářského turismu na Uherskohradišťsku – Bc. Jana Košutová
Bc. Jana Košutová
Master's thesis
Projekt rozvoje kulinářského turismu na Uherskohradišťsku
Culinary Tourism Development Project in the Uherské Hradiště Region
Anotácia:
Cílem této práce je vytvořit projekt rozvoje kulinářského turismu na Uherskohradišťsku. Diplomová práce je zaměřena na analýzu očekávání potenciálních turistů a návrh produktů gastroturismu s cílem naplnění těchto očekávání. Region byl v diplomové práci detailně analyzován. Proběhla analýza potřeb pomocí marke-tingového průzkumu a jeho detailního vyhodnocení. Data byla zpracována pomocí kontin-genčních …viacAbstract:
The aim of this work is to create a project for the development of culinary tourism in the Uherské Hradiště region. The diploma thesis is focused on the analysis of the expectations of potential tourists and the design of gastronomic products in order to meet these expectations. The region was analyzed in detail. The needs were identified using a marketing survey and its detailed evaluation. The data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Košutová, Jana. Projekt rozvoje kulinářského turismu na Uherskohradišťsku. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková