Dětské pojetí fenoménu postižení u dětí mladšího školního věku – Petra ROBLOVÁ
Petra ROBLOVÁ
Master's thesis
Dětské pojetí fenoménu postižení u dětí mladšího školního věku
Children´s conception of phenomenon of disability in children´s younger school-age
Abstract:
Diplomová práce Dětské pojetí fenoménu postižení u dětí mladšího školního věku se zabývá tím, co si vybraní žáci mladšího školního věku představují pod pojmem postižení. V teoretické části práce charakterizujeme jednotlivé druhy postižení a vymezujeme dětská pojetí. Dále se zabýváme dětskou kresbou a charakteristikou mladšího školního věku. V praktické části je popsán průběh kvalitativního výzkumu …moreAbstract:
The thesis entitled Children's Understanding of the Phenomenon of Disability at Younger School Age deals with ways selected pupils understand the term disability. The theoretical section of the thesis characterizes individual types of disability and defines children's understandings. The section also focuses on children's drawings and characterizes younger school age. The research section describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PaedDr. Pavel Doulík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROBLOVÁ, Petra. \textit{Dětské pojetí fenoménu postižení u dětí mladšího školního věku}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/k1okr7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROBLOVÁ, Petra. Dětské pojetí fenoménu postižení u dětí mladšího školního věku. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ